MONEO ONLINE
JUŻ TERAZ WYMIENIAJ WALUTY BEZ WYCHODZENIA Z DOMU!
Z nami szybko i wygodnie wymienisz swoje pieniądze. Gwarantujemy Ci najwyższą jakość świadczonych usług.
18 walut w korzystnej ofercie online
EUR
USD
GBP
CHF
AUD
BGN
CAD
CZK
DKK
HUF
JPY
NOK
RON
SEK
TRY
PLN
Nasze konta bankowe
Alior Bank
PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, CZK, HUF, TRY, AUD, JPY, RON, CAD, DKK, BGN
Bank Spółdzielczy Mszana Dolna
PLN, EUR
Bank Spółdzielczy Limanowa
PLN, EUR
Zasady korzystania z systemu:
Dokumenty do pobrania
Weź również udział w konkursie!
Pobierz aplikację lub skorzystaj z wersji online i zdobądź atrakcyjne nagrody!
Kontakt
W sprawach dotyczących aplikacji moneoonline, możliwy kontakt pod numerem telefonu: +48 664 345 434
W przypadku błędów technicznych prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza zgłaszania błędów pod adresem: Wsparcie Techniczne
Najczęściej zadawane pytania
Wymagane dane to numer telefonu, imię oraz adres email. Są to niezbędne dane, aby bezpiecznie autoryzować użytkownika aplikacji. Ten zakres danych umożliwia jednak korzystanie tylko z programu lojalnościowego.
Aby korzystać z wymiany online należy wypełnić cały formularz z danymi. Wszelkie wymagane dane wynikają wprost z polskiego prawa i ustawie o przeciedzialaniu praniu brudnych pieniędzy.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt pod numerem: +48 664 535 167
Nasza firma dokłada wszelkich starań aby dane klientów były u nas bezpieczne. Zakres wykorzystywania danych dokładniej opisany jest w regulaminie korzystania z aplikacji Moneo, polityki prywatności oraz regulaminu rodo.
Jeśli do tej pory klient korzystał tylko z karty plastik, to nasz dział techniczny musi połączyć konto w aplikacji z kartą plastik. W tym calu należy zgłośić ten fakt pod adresem https://kantormoneo.pl/support/ lub pod numerem telefonu +48 664 345 434
Tak. Program lojalnościowy obejmuje zarówno transakcje stacjonarnie w kantorze jak również transakcje wymiany w aplikacji. Aby podłączyć do aplikacji kartę plastik, należy zgłosić ten fakt pod adresem https://kantormoneo.pl/support/
Każda transakcja podlega weryfikacji. Najczęstszą przyczyną odrzucenia transakcji jest niewystarczająca ilość danych w profilu klienta. Prawo zabrania zatwierdzenia transakcji dla klientów nie zweryfikowanych (czyli takich, których tożsamości nie da się potwierdzić), a poprawną weryfikację można wykonać dopiero po wypełnieniu wszystkich informacji w profilu użytkownika włącznie z czytelną dokumentacją zdjęciową dokumentu potwierdzającego tożsamość.