fbpx

MONEO ONLINE

JUŻ TERAZ WYMIENIAJ WALUTY BEZ WYCHODZENIA Z DOMU !!!

Z nami szybko i wygodnie wymienisz Swoje pieniądze. Gwarantujemy Ci najwyższą jakość świadczonych usług.

Wersja online

KORZYSTAJ W PRZEGLĄDARCE

Wersja online już wkrótce

Wersja Mobilna

POBIERZ APLIKACJĘ

Google Play Google Play

Weź również udział w konkursie!

Pobierz aplikację lub skorzystaj z wersji online i zdobądź atrakcyjne nagrody!

Nasze konta bankowe

Alior Bank

PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, CZK, HUF, RUB, TRY, AUD, JPY, RON, CAD, DKK, HRK, BGN

PKO BP

PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, CZK, DKK, HRK

BS Mszana

PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK

BS Jordanów

PLN, EUR, USD, GBP, NOK, SEK, CZK,

BS Limanowa

PLN, EUR, USD, GBP

Najczęściej zadawane pytania

Wymagane dane to numer telefonu, imię I nazwisko oraz adres email. Są to niezbędne dane, aby bezpiecznie autoryzować użytkownika aplikacji. Ten zakres danych umożliwia jednak korzystanie tylko z programu lojalnościowego.
Aby korzystać z wymiany online należy wypełnić cały formularz z danymi. Wszelkie wymagane dane wynikają wprost z polskiego prawa I ustawie o przeciedzialaniu praniu brudnych pieniędzy.

Kantory Moneo dokładają wszelkich starań aby dane klientów były u nas bezpieczne. Zakres wykorzystywania danych dokładniej opisany hest w regulaminie korzystania z aplikacji Moneo, polityki prywatności oraz regulaminu rodo

Z aplikacji korzystać może dowolna osoba posiadająca smartfona. Dostępna jest również wersja online którą można uruchomić bezpośrednio z przeglądarki internetowej

Jeśli do tej pory kliento korzystał tylko z karty plastik, to nasz dział techniczny musi połączyć konto w aplikacji z kartą plastik. W tym calu należy zgłośić ten fakt pod adresem https://kantormoneo.pl/support/

Tak. Program lojalnościowy obejmuje zarówno transakcje stacjonarnie w kantorze jak również transakcje wymiany w aplikacji. Aby podłączyć do aplikacji kartę plastik, należy zgłosić ten fakt pod adresem https://kantormoneo.pl/support/

Każda transakcja podlega weryfikacji. Najczęstszą przyczyną odrzucenia transakcji jest niewystarczająca ilość danych w profilu klienta. Prawo zabrania zatwierdzenia transakcji dla klientów nie zweryfikowanych (czyli takich, których tożsamości nie da się potwierdzić), a poprawną weryfikację można wykonać dopiero po wypełnieniu wszystkich informacji w profilu użytkownika włącznie z czytelną dokumentacją zdjęciową dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Jeśli zdaży się sytuacja w ktorej kod weryfikacyjny nie dotarł należy spróbować ponownie za jakiś czas. Jeśli problem będzie występował nadal to prosimy o kontakt pod adresem https://kantormoneo.pl/support/

Translate