MONEO ONLINE
JUŻ TERAZ WYMIENIAJ WALUTY BEZ WYCHODZENIA Z DOMU !!!
Z nami szybko i wygodnie wymienisz Swoje pieniądze. Gwarantujemy Ci najwyższą jakość świadczonych usług.

Zasady korzystania z systemu:
Dokumenty do pobrania
Weź również udział w konkursie!
Pobierz aplikację lub skorzystaj z wersji online i zdobądź atrakcyjne nagrody!
Nasze konta bankowe
Alior Bank
PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, CZK, HUF, RUB, TRY, AUD, JPY, RON, CAD, DKK, HRK, BGN
PKO BP
PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, CZK, DKK, HRK
BS Mszana
PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK
BS Jordanów
PLN, EUR, USD, GBP, NOK, SEK, CZK,
BS Limanowa
PLN, EUR, USD, GBP
Najczęściej zadawane pytania
Wymagane dane to numer telefonu, imię I nazwisko oraz adres email. Są to niezbędne dane, aby bezpiecznie autoryzować użytkownika aplikacji. Ten zakres danych umożliwia jednak korzystanie tylko z programu lojalnościowego.
Aby korzystać z wymiany online należy wypełnić cały formularz z danymi. Wszelkie wymagane dane wynikają wprost z polskiego prawa I ustawie o przeciedzialaniu praniu brudnych pieniędzy.
Kantory Moneo dokładają wszelkich starań aby dane klientów były u nas bezpieczne. Zakres wykorzystywania danych dokładniej opisany hest w regulaminie korzystania z aplikacji Moneo, polityki prywatności oraz regulaminu rodo
Z aplikacji korzystać może dowolna osoba posiadająca smartfona. Dostępna jest również wersja online którą można uruchomić bezpośrednio z przeglądarki internetowej
Tak. Program lojalnościowy obejmuje zarówno transakcje stacjonarnie w kantorze jak również transakcje wymiany w aplikacji. Aby podłączyć do aplikacji kartę plastik, należy zgłosić ten fakt pod adresem https://kantormoneo.pl/support/
Każda transakcja podlega weryfikacji. Najczęstszą przyczyną odrzucenia transakcji jest niewystarczająca ilość danych w profilu klienta. Prawo zabrania zatwierdzenia transakcji dla klientów nie zweryfikowanych (czyli takich, których tożsamości nie da się potwierdzić), a poprawną weryfikację można wykonać dopiero po wypełnieniu wszystkich informacji w profilu użytkownika włącznie z czytelną dokumentacją zdjęciową dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Jeśli zdaży się sytuacja w ktorej kod weryfikacyjny nie dotarł należy spróbować ponownie za jakiś czas. Jeśli problem będzie występował nadal to prosimy o kontakt pod adresem https://kantormoneo.pl/support/